Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Νέος Περιφερειακός Έφορος Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Μετά την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, για την προσαρμογή της διοικητικής δομής της περιοχής μας στα πρότυπα του κράτους και την συγχώνευση των κατά τόπους, έως τώρα Περιφερειακών Εφορειών σε μία με την Επωνυμία Περιφερειακή Εφορεία Προσκόπων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης οι βαθμοφόροι της περιοχής μας προχώρησαν στην εκλογή νέου Περιφερειακού Εφόρου για την περίοδο 2014-2017.

ΕΦΥΓΕ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ "ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ"-ΣΤΑ 104 ΤΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΦΑΡΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Πλήρης ημερών έφυγε χθες στην Κομοτηνή ,για το μακρινό του ταξίδι ,ο τελευταίος των προσφύγων από την Καππαδοκία :ο Σταύρος Φαρασόπουλος .Ο κυρ Σταύρος όπως τον ξέραμε όλοι ,πατέρας του αείμνηστου Νίκου Φαρασόπουλου(που πριν από λίγους μήνες έφυγε αναπάντεχα από τη ζωή )γεννήθηκε το 1910 στο Αναργυράσιο (Αγιρνάς) της Καππαδοκίας.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΤΟ ΑΞΟΝΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

Θλιβερή η είδηση ,δυστυχώς όμως απόλυτα επιβεβαιωμένη.Ένας νέος άνθρωπος ,Βούλγαρος ,έχασε τη ζωή του χθες (11 6) στον κάθετο άξονα Κομοτηνή -Νυμφαία -Μάκαζα.Το δυστύχημα σημειώθηκε γύρω στις 8 το βράδυ όταν η μηχανή ,μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο άτυχος 28 χρονος Βούλγαρος ξέφυγε από το δρόμο ,πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και προσέκρουσε με τεράστια δύναμη στα προστατευτικό διάζωμα .Η μηχανή καταστράφηκε ολοσχερώς ενώ το ΕΚΑΒ ειδοποίησαν έλληνες διερχόμενοι από το σημείο.Ο νεαρός οδηγήθηκε στο Νοσοκομείο Κομοτηνής όπου οι γιατροί απλά διαπίστωσαν τον θάνατό του.Σύμφωνα με πληροφορίες ο Βούλγαρος μαζί με παρέα ήρθαν για βόλτα στην Ελλάδα και οδηγώντας ,όλοι μηχανές μεγάλου κυβισμού,επέστρεφαν στη γειτονική χώρα.Το δυστύχημα συνέβη λίγα χιλιόμετρα πριν από τα σύνορα και φέρνει στο φως την ανάγκη να ελέγχεται ο δρόμος πλέον περισσότερο αφού η κίνηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα.(φωτο αρχείου)

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΕΑΣ Ν ΡΟΔΟΠΗΣ:ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΙΚΗΣ ΓΗΣ



Ο θρίαμβος από την κατάρρευση στην περίπτωση της ΕΑΣ Ν Ροδόπης ,αυτού του πάλαι ποτέ κολοσσού απέχουν μόλις 3 με 4 χρόνια .Από την δόξα ,την βράβευση από τον Δήμο Αθηναίων (!) ως μία από τις επιχειρήσεις πρότυπο στην Ελλάδα στην στάση πληρωμών και στην εκποίηση της περιουσίας της .
Από την πολιτική ισχύ ,τους βουλευτές,Δημάρχους ,Νομάρχες και Περιφερειάρχες "παιδιά " της στην πλήρη ανυποληψία .Γιατί η ΕΑΣ έφτασε εδώ;Ποιός φταίει για την διάλυση ενός θηριώδους μηχανισμού που κάλυπτε όλες τις αγροτικές δραστηριότητες της περιοχής:βαμβάκι,καπνά,σιτηρά,εμπόριο εφοδίων,σούπερ μάρκετ,παροχή υπηρεσιών ΟΣΔΕ ,το τυροκομείο,με εργοστάσια σιλό ,αποθήκες ,οικόπεδα φιλέτα.όλα έγιναν στάχτη μέσα από επιλογές που οδήγησαν τελικά στην καταστροφή.















Προβολή της Καβάλας και της Θάσου από την Περιφέρεια ΑΜΘ στη Γαλλία

Στα πλαίσια του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού της Γαλλίας  πραγματοποιήθηκε τριήμερη επίσκεψη του δημοσιογράφου Stefan Jarre του ΠεριοδικούTourism De Group στην Καβάλα και τη Θάσο που ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014, σε συνάντηση των τοπικών φορέων στο Ξενοδοχείο Εγνατία.

ΕΑΣ Ν ΡΟΔΟΠΗΣ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ



του Ευριπίδη Κούκου ,αγρότη, τέως μέλους του ΔΣ των εργαζομένων της ΕΑΣ Ν Ροδόπης ,τέως Αντιπροέδρου του ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Κομοτηνής

Αδιέξοδο και πιθανό λουκέτο στην ΕΑΣ Ροδόπης ανακοινώνει ο Πρόεδρος της ΕΑΣ .
Ας δούμε όμως την πορεία αυτής της Οργάνωσης :η ΕΑΣ Ν Ροδόπης απασχολούσε ,κάποια εποχή 300 εργαζόμενους. Από αυτούς οι 150 περίπου συνταξιοδοτήθηκαν στα 45 τους και εξασφάλισαν το μέλλον τους με παχυλές συντάξεις ,μεγάλα μπόνους και μεγάλα εφάπαξ.
Το ελληνικό κράτος με την βοήθεια που έδωσε στην ΕΑΣ Ν Ροδόπης ,αν αυτή δίνονταν ,συγκριτικά σε έναν απλό άνθρωπο ,όχι επιχειρηματία ,αυτός σήμερα δεν θα ήταν απλώς πλούσιος αλλά Κροίσος.
Χωρίζω το τελευταίο χρονικό διάστημα σε δύο περιόδους: αυτήν του Προέδρου Δαμιανού Μαρουφίδη και εκείνη του Νίκου Σκοπιανού.





Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΜΕ 3 ΕΒΡΙΤΕΣ ΤΟ ΝΕΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΉΜΑ

Ο Γκίκας Χαρδούβελης είναι χωρίς αμφιβολία το πρόσωπο-έκπληξη του ανασχηματισμού, καλούμενος να αναλάβει τη θέση του Γιάννη Στουρνάρα, ο οποίος αποχωρεί μετά από δύο χρόνια στο υπουργείο Οικονομικών.

Σαρωτικός ήταν ο ανασχηματισμός με 17 νέα πρόσωπα, 8 νέοι υπουργοί, ένας υπουργός αναπληρωτής και οκτώ νέους υφυπουργούς.

Οι κυριότερες αλλαγές: ο Αργύρης Ντινόπουλος νέος υπουργός Εσωτερικών, στο υπουργείο Ανάπτυξης ο Ν.Δένδιας, ο Μάκης Βορίδης υπουργός Υγείας, ο Ανδρέας Λοβέρδος υπουργός Παιδείας, ο Βασίλης Κικίλιας υπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης θα γίνει την Τρίτη το μεσημέρι (15:30) από τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, στο προεδρικό μέγαρο παρουσία του Κάρολου Παπούλια.

Θα ακολουθήσει η συνεδρίαση του νέου Υπουργικού Συμβουλίου και οι τελετές παράδοσης-παραλαβής.
Να σημειωθεί ότι ουδείς βουλευτής των κυβερνητικών κομμάτων από τη Ροδόπη και την Ξάνθη δεν υπουργοποιήθηκαν εν αντιθέσει με τον Εβρο που στον κ Γεροντόπουλο προστέθηκαν οι νέοι υφυπουργοί Εσωτερικών Γιώργος Ντόλιος από το ΠΑΣΟΚ και Κυριάκος Δερμετζόπουλος υφυπουργός Παιδείας από τη Νέα Δημοκρατία
Το νέο κυβερνητικό σχήμα: 

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΤΕΡΑΣΤΙΑ" ΑΝΑΠΤΥΞΗ" ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ:ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΛΕΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΙΑΣΜΟΥ ΚΑΤΑ 45% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 2009!!

"Η Περιφέρεια κόμβος διαμετακόμισης και εμπορίου" έλεγε το γνωστό σύνθημα με το οποίο η περιοχή πορεύτηκε τα τελευταία χρόνια.Προς τούτο δαπανήθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να βελτιωθεί το υφιστάμενο οδικό δίκτυο ,να γίνει σύγχρονο,να μειωθούν οι αποστάσεις ,η περιοχή να γίνει ελκυστική για επενδύσεις ,τουρισμό κλπ κλπ.Τα στοιχεία που ήρθαν πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας παρουσιάζουν ανάγλυφα την χρήση μιάς υποδομής όπως η Εγνατία Οδός ,"χρόνιου αιτήματος " της περιοχής μας.Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που παρουσίασε η εφ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, από τότε που μπήκαν τα διόδια στην Εγνατία Οδό η κίνηση μειώθηκε 30% κατα μέσο όρο ενώ η μεγαλύτερη μείωση παρατηρήθηκε στα διόδια του Ιάσμου που ήταν της τάξης του 45%.Δηλαδή σήμερα σε σχέση με το 2009 προτιμούν το δρόμο τα μισά μόνο αυτοκίνητα !Νταλίκες και άλλα οχήματα προτιμούν πλέον την παλιά εθνική οδό επιβαρύνοντάς την κατακόρυφα και κάνοντάς την λίαν επικίνδυνη,κυρίως  τους καλοκαιρινούς μήνες.Ωραίες οι διακηρύξεις και τα μεγάλα ,κούφια ως επί τω πλείστω ,λόγια για ανάπτυξη.Η πραγματικότητα είναι σκληρή και είναι "άλλη".Οι φωτογραφίες με τις νταλίκες σημερινές.
Το δημοσίευμα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εξαιρετικά ενδιαφέρον ακολουθεί:

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

ΕΑΣ Ν ΡΟΔΟΠΗΣ: ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ-ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣΕΥΘΥΝΕΣ

Ερχεται στη Θρακική Γη

Σε Δημόσια Διαβούλευση το Περιφερειακό Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΑνατολικής Μακεδονίας - Θράκης περιόδου 2014 - 2020

Από τις 29 Μαΐου έχει αναρτηθεί για δημόσια διαβούλευση το σχέδιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης περιόδου 2014 – 2020 (ΠΕΠ ΑΜΘ 2014 – 2020).  
Η διαβούλευση γίνεται μέσω του ηλεκτρονικού συνδέσμου στην ιστοσελίδα της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής (http://www.eydamth.gr) που αναπτύχθηκε για το σκοπό αυτό.